تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

تشک های فنر منفصل خوشخواب

تشک های فنر منفصل خوشخواب

تشک های فنر منفصل خوشخواب در سال 97 و با تغییر قیمت ها توانستند در لبه رقابتی دست برتر را در بازار بدست بیاورند. تشک های پر فروش سری سوپر کلاس، تشک بی رقیب سوپر استار و بهترین تشک بازار ام بی ام !


تشک سوپر کلاس خوشخواب

تشک های سوپر کلاس با یک اسکلت فنر پاکتی یا منفصل و ارتفاع 25 سانتیمتر و پارچه سوزنی و امکان انتخاب مدل سفت (هارد) و نرم (سافت) توانسته با یک قیمت مناسب گوی رقابت را برده است. تشک سوپر کلاس در سایز 160با قیمت امروز 1,700,000 تومان قیمتی منحصربفرد دارد. این تشک نسبت به قیمت های رقبای خود خیلی مناسب تر بوده و تمام کسانی که این تشک را خریده اند از آن اعلام رضایت کامل کرده اند. تشک سوپر کلاس هارد مدل سفت تر این سری است که نسبت به برادر خود سوپر کلاس سافت حدود 10 درصد درجه سفتی بالاتری دارد. تشک سوپر کلاس هارد برای کسانی که وزن بالای 100 کیلو دارند و تمایل به تشک با درجه سفتی بالایی دارند مناسب است. این تشک برای کسانیکه وزن زیر 100 کیلو دارند نیز یک تشک طبی به حساب می آید.


تشک ام بی ام خوشخواب

تشک ام بی ام تشک بی همتا و سنگین وزن خوشخواب است تشکی با هیبت و در عین حال لطیف و نرم که حاصل اسکلت فنری منفصل، لایه مموری فوم و سیستم فنری میکرو است. این تشک با ارتفاعی 37 سانتیمتری خودش به تنهایی می تواند هم تخت و هم تشک باشد. J اما اگر قصد خرید این تشک را دارید باید حتما به سرویس خواب خود و ارتفاع تشکی که می تواند مناسب آن باشد توجه نمایید. درصورتی که تخت هم سفارش می دهید حتما به فروشنده یا تولید کننده تخت اطلاع دهید تا کفی تخت مناسب به شما بدهد. ارتفاع مناسب کفی تخت بسته به نوع تخت و ارتفاع مطلوب شما، در محدوده 10 تا 20 سانتیمتری باشد.

 

تشک سوپر استار

یک تشک کمتر مورد توجه قرار گرفته در بازار که نسبت قیمت به کیفیت بسیار بالایی دارد. این تشک خوش استیل با 30 سانتیمتر ارتفاع و اسکلت فنری منفصل (پاکت اسپرینگ) و همینطور سیستم فنری میکرو با ظاهری موقر است. تشک سوپر استار دارای دو طرف غیرهمسان است. طرف رویی آن دارای سیستم فنری میکرو است که لطافت بیشتری به این تشک بی نظیر داده است. همینطور طرف پشت آن دارای اسفنج فشرده است که نسبت به طرف رویی آن درجه سفتی بیشتری دارد. طرف سفت تر برای تنوع و همینطور تابستان استفاده مطلوبی دارد.



از حراج تشک بخرید!!!
مشاوره رایگان | تخفیف های ویژه | حمل رایگان | تحویل ویژه
 
bedsale.ir
 
021-28423448
0910-2014751
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.