تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

تجهیز تخت و تشک برای ویلا

تجهیز تخت و تشک برای ویلا


تشک های فنری (یا فنر متصل) رویا با نام بونل ( تشک رویا بونل ) در بازار عرضه می شود که سازه آنها از فنرهای متصل (بافته شده) به هم طراحی و تولید میشود. این دسته از تشک های رویا در 6 مدل متلف با میزان سفتی ها مختلفی تولید می شوند که رنج قیمتی آنها متوسط است.

 

شرکت تشک رویا، یک شرکت قدیمی در زمینه عرضه تخصصی تشک است که محصولات اصلی آن شامل تشک تختخواب، تخت باکس، محافظ تشک و بالش است.

 

تشک رویا دارای فروشگاه های زنجیره ای، عاملین فروش و عرضه کنندگانی است که در کشور محصول این شرکت را توزیع می کنند.


از حراج تشک بخرید!!!

مشاوره رایگان | تخفیف های ویژه | حمل رایگان | تحویل ویژه

bedsale.ir

021-28423448

0910-2014751

تخت باکس ویلایی
برای ویلاها و همینطور هتل ها از تخت باکس های ثابت استفاده میکنند که ظاهری شبیه خود تشک دارد با این تفادت که در زیر آن پایه قرار دارد. تخت باکس ویلایی با اسکلت های فلزی سبک تر و مقاوم تر هستند یکی به دلیل فلزی بودن شاسی آن و همچنین استفاده از ام دی اف ضخیم برای کف آن که نسبت به نئوپان بسیار مقاومت بهتری در مقابل رطوبت و ضربه دارد.

تشک خوشخواب مناسب ویلا
انتخاب های مختلفی برای خرید یک تشک مخصوص ویلا وجود دارد.برندهای مختلف در طیف های قیمتی زیاد از جمله تشک خوشخواب رویا ، نیلا و برندهای مطرح دیگر . به خصوص که زمان زیادی از ویلا استفاده نمیشود به نسبت خانه و همینطور وجود رطوبت و بسیاری موارد دیگر به همین دلیل توصیه میکنیم از فروشندگان آگاه کمک بخواهید تا بیشتر به شما کمک کنند. ما می توانیم به شما مشاوره های لازم را بدهیم با ما در حراج تشک تماس بگیرید تا بتوانیم به یک انتخاب عالی شما را یاری دهیم.
تشک مهمان برای ویلا
یکی از مسائل اصلی برای هر ویلایی پذیرایی از عزیزان و دوستانی است که مهمان ما محل اقامت ما هستند که بخش اصلی آن در زمان خواب اتفاق می افتد. داشتن وسائل کافی و مناسب و با کیفیت در ساختن یه زمان خوب برای دور هم بودن موثر است. امروز با عرضه تشک مهمان در بسته بندی های مناسب و با قیمت های خوب در مدل های متنوعی می توان برای ویلا تشک خرید.




تشک خوشخواب رویا

تشک خوشخواب رویا

در ایران تشک طبی به تشک خوب اطلاق می شود اما در علم پزشکی تشکی که مناسب برای کسانی که دیسک کمر دارند یا سالمند هستند تشک های سفت یا طبی مناسب هستند. اما تشک طبی برای همه مناسب است؟

تشک های طبی درجه سفتی بیشتری نسبت به انواع فنری تشک داشته و بیشتر پزشکان برای کسانی که بیماری های عضلانی و استخوانی دارند و همچنین برای سالمندان تجویز می کنند.

تشک های طبی به تشک هایی اطلاق می شود که در سازه آنها فقط اسفنج استفاده شده و هیچ فنری در طراحی و تولید آنها به کار نمی رود.

خوشخواب تشک های مختلفی از رده های قیمتی ارزان قیمت تا گران قیمت را به بازار عرضه می کند. مدل ارزان تشک خوشخواب، تشک کامفورت و گرانترین مدل آن تشک ام.بی.ام یا میکرو بیوریتمیک مموری است. برای خرید تشک خوشخواب می توانید از سایت حراج تشک دیدن نمایید و انواع تشک خوشخواب را با قیمت های ویژه و حمل رایگان خریداری نمایید.


تشک رویا


این شرکت با بیش از 25 سال تجربه و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین‌آلات، دانش فنی روز دنیا و مدیریت به روز، بخش تحقیق و توسعه خلاق خود و دستان توانمند پرسنل تولید، مرغوب ترین انواع تشک‌های فنرمنفصل، فنری و اسفنجی و تشک طبی به همراه کالاهای جانبی اعم از محافظ تشک، تشک میهمان، روتختی، بالش، باکس یا تخت با رویه پارچه و تاج آن را با بهره وری بالا و قیمت مناسب در کشور ایران طراحی، تولید و عرضه نماید.‌ این شرکت با داشتن خط تولید کامل تشک همواره تلاش نموده با نگاهی به آینده و حرکت به سمت خودکفایی صنعتی، محصولاتی هم سطح برندهای برتر دنیا عرضه نماید.

تشک رویا بزرگترین تولید کننده تشک های تختخواب یا خوشخواب حال حاضر در ایران است.محصولات تولیدی شرکت رویا شامل:

  • تشک های فنری،
  • تشک های طبی
  • و تشک های فنر منفصل

 است که دربازار عرضه می شوند.



از حراج تشک بخرید!!!

مشاوره رایگان | تخفیف های ویژه | حمل رایگان | تحویل ویژه

bedsale.ir

021-28423448

0910-2014751

 

تشک خوشخواب


تشک خوشخواب تنها یک تشک طبی در سبد خود دارد و آن هم تشک آلینا طبی است. این تشک از اسکلت اسفنج فشرده در ساختار خود بهره می برد که باعث درجه سفتی بالاتر این تشک نسبت به همتایان خود شده است. آلینا طبی 3 سال تضمین کیفیت دارد.