تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

مطمئن شوید که پاهایتان از روی زمین جدا نمی‌شوند

در اکثر خواربارفروشی ها و داروخانه ها اندازه است، بنابراین انداختن یک یا دو بطری در کیف دستی یا چمدان کار مهمی نیست.


مطمئناً، ممکن است بخواهید خودتان را در خانه بسازید، اما هرگز در اتاق هتل خود با پای برهنه راه نروید. اینکه کارکنان نظافت فرش بین میهمانان را شامپو و استریل کنند جای تردید است. در عوض، همیشه جوراب یا دمپایی بپوشید. و پوشیدن دمپایی یا کفش دوش در حمام را به دلایل مشابه در نظر بگیرید. اگر حق انتخاب دارید، در هتلی بمانید که در اتاق‌ها کف‌های سختی دارد، زیرا این کف‌ها به دفعات بیشتر تمیز می‌شوند و شانس کمتری برای نگهداری باکتری‌ها دارند.
از بدن خود محافظت کنید.

حتی اگر از تست ساس استفاده کرده اید و به خوبی انجام شده است، حشرات و میکروب های دیگری وجود دارند که می توانند سعی کنند شما را بین ملحفه ها بپیوندند. برای ایجاد مانع یا محافظت از خود، از حوله های BugBand یا یک لوسیون طبیعی ساخته شده با روغن های ضروری مانند لیمو، نعناع فلفلی یا رزماری استفاده کنید که مهمانان ناخواسته را هنگام خواب دفع می کند.
آن را بخار کنید!

اگر اغلب در حوله سفید هتلی ها اقامت می کنید، سرمایه گذاری روی یک بخارشوی لباس مسافرتی را در نظر بگیرید که در صورت تمایل می توانید از آن برای ضدعفونی روکش های پارچه ای، صندلی توالت، ملحفه ها و حتی مناطق پر رفت و آمد کف استفاده کنید.
هوا را پاک کن

یکی دیگر از ابزارهای جذابی که مسافران مکرر می توانند روی آن سرمایه گذاری کنند یک ضدعفونی کننده هوای قابل حمل UV است، مانند GermGuardian. این محصولات از شر باکتری های موجود در هوا خلاص می شوند و همچنین کپک ها، کنه های گرد و غبار یا شوره حیوانات خانگی را که ممکن است باعث آلرژی شوند را از بین می برند. آن را در کنار تخت وصل کنید زیرا احتمالاً همان جایی است که بیشتر وقت خود را در اتاق می گذرانید.
نظر خود را بیان کنید

احتمال این وجود دارد که اگر در هتلی با کلاس پایین‌تر بمانید، بیشتر از تجهیز هتل‌ های کلاس بالاتر با مشکل نظافت مواجه خواهید شد. با این حال، مهم نیست که در کجا اقامت می کنید، شما از استاندارد خاصی از سلامت و بهداشت برخوردار هستید. اگر مشکلی وجود دارد از صحبت کردن نترسید. بهتر است به عنوان یک مهمان آزاردهنده شناخته شوید تا اینکه بعداً بیمار یا حتی بستری شوید.

ویروس کرونا می‌تواند ساعت‌ها یا روزها روی سطوح زنده بماند: در اینجا نحوه ضدعفونی کردن اتاق هتل آورده شده است
کارولین کاستلو

اتاق هتل شما خانه شما دور از خانه است، به استثنای چند مورد: صدها یا حتی هزاران غریبه از هر گوشه دنیا که در آنجا خوابیده اند. و کارکنان هتل ممکن است استانداردهای تمیزی را که شما در خانه انجام می دهید نداشته باشند.

داشتن یک اتاق هتل بهداشتی در شرایط عادی مهم است، اما با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده، این یک راه مهم برای کمک به محافظت از مسافران در برابر ابتلا به ویروس COVID-19 است که مطالعه جدیدی توسط دانشمندان مرکز کنترل بیماری انجام شده است. و پیشگیری، موسسات ملی بهداشت، پرینستون و UCLA می‌گویند که می‌توانند از چند ساعت تا چند روز روی سطوح زندگی کنند.

اگر در طول همه‌گیری ویروس کرونا نمی‌توانید از سفر اجتناب کنید – یا سعی می‌کنید راه خود را به خانه برسانید، مراحل زیر را برای دستیابی به یک اتاق هتل تمیز برای کمک به بهبود شانس سالم ماندن و کاهش سطح اضطراب خود امتحان کنید.

بدون پنالتی؟ هتل های زنجیره ای در مورد سیاست های هزینه کنسلی در مورد ویروس کرونا متفاوت هستند

«یک فاجعه»: Airbnb میزبان تصمیم انفجاری برای بازپرداخت هزینه مهمانان در بحبوحه ویروس کرونا است
بررسی ها را بخوانید

با لبخند  میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-65012031

0912-9533543


هیچ استاندارد بین المللی برای تمیزی هتل وجود ندارد. قیمت، مکان یا نام تجاری حفاری کاملاً بهداشتی را تضمین نمی کند. بنابراین تا زمانی که برخی از «کمیسیون تمیز» بین‌المللی شروع به فرستادن مقامات سخت‌گیر برای اندازه‌گیری توالت‌های محقر در هتل‌های سراسر جهان نکنند، بهترین کار شما این است که بدانید همسفرانتان چه می‌گویند. اکثر سایت های بررسی مسافرتی و هتل، نظافت را به عنوان دسته ای برای ارزیابی قرار داده اند. بزرگترین سایت بررسی هتل، TripAdvisor (شرکت مادر SmarterTravel) با رتبه‌بندی کاربران هزاران هتل، رستوران و کسب‌وکار در سراسر جهان است. همچنین می توانید نظرات هتل را در موتورهای رزرو اصلی مانند Booking.com، Hotels.com renoos.com و Expedia بیابید.
مقداری لوازم را از یک فروشگاه نزدیک بگیرید

ابتدا به وسایل تمیز کننده مانند خمیر دندان هتلی اسپری ضد عفونی کننده لیزول یا دستمال مرطوب کلروکس نیاز دارید. همه دستمال‌ها و پاک‌کننده‌ها نورویروس را نمی‌کشند، بنابراین اگر هدف شما این است، برچسب‌ها را بخوانید و محصولی را انتخاب کنید که این کار را انجام می‌دهد. (توجه داشته باشید که اگر چیزی قوی یا درجه یک بیمارستانی، حاوی سفید کننده می‌خرید، ممکن است نیاز به همراه داشتن دستکش و ماسک برای حفظ امنیت خود داشته باشید). دستکش یکبار مصرف و صابون ظرفشویی اختیاری است.

آیا نمی توانید این اقلام را در سوپرمارکت یا داروخانه محلی پیدا کنید؟ فروشگاه های لوازم خانگی یا لوازم اداری را امتحان کنید. و اگر شما یا یکی از همراهانتان کهنه کار هستید و یک پایگاه نظامی در شهر وجود دارد، PX را امتحان کنید.
دست هایتان را بشویید

ثابت شده است که شستشوی مکرر دست‌ها انتقال سرماخوردگی و ویروس‌ها را کاهش می‌دهد و از ورود باکتری‌ها از هر چیزی که لمس می‌کنید (چرا این کنترل از راه دور چسبنده است؟) به دهان، چشم یا بینی شما جلوگیری می‌کند. بنابراین حتی اگر اتاق هتل شما به خوبی ضدعفونی نشده باشد، شستن دست‌ها به دور نگه داشتن میکروب‌ها کمک می‌کند. اوه، و هنگامی که تمیز کردن تمام موارد موجود در این لیست را تمام کردید، دوباره دستان خود را بشویید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.