تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

بررسی تشک رویا بونل 5

تشک رویا 5 بونل

تشک‌های رویا بونل از دسته تشک های فنری متصل هستند.  تشک رویا بونل 5 یک میان رده تشک  از سری تشک های فنری رویا است. این مدل را درگذشته با نام‌های تشک آرام و رویا 8 به بازار عرضه می‌شدند. اسکلت تشک بونل 5 همچون تشک‌های بونل 4 و بونل 3 از فنرهای کله قندی که با مفتول ۲٫۲ میلیمتر ویژه تولید و بهم بافته شده‌اند ساخته شده که روی آن لایه ترموفلت و اسسفنج پلی یورتان قراردارد. روی این هسته داخلی را لایه پارچه گردباف سفید رنگ که با الیاف ضد حساسیت و اسفنج رول نقش دوزی شده، کشیده شده است. در کل لایه بندی بونل 5 نرم تر از تشک رویا بونل 4 می‌باشد. کناره این تشک همچون دیگر محصولات این دسته از مفتول فریم و فنر تقویت دیواره تقویت شده است. این تشک بیشتر برای افرادی که رده وزنی متوسطی دارند (کمتر از 70 کیلوگرم) یک تشک با ماندگاری بالا است. تشک رویا بونل ۵ از مدل های فنری خوش قیمت و ارزش خرید بالا محسوب می شود. این تشک یک تشک با درجه سفتی متوسط محسوب می‌شود که 19 سانتیمتر ارتفاع و 3 سال تضمین کیفیت دارد.

معرفی تشک های فنری بونل رویا

تشک رویا سری بونل تشک های فنری متصل یا Bonnel Spring هستند که به هم بافته شده. این تشک ها بنا به مفتول استفاده شده میتوانند طیفی بین سفت تا نرم باشند. همچنین تفویت دیواره آنها میتواند اسفنج، فنر و فریم ام، فنر زد و اسفنج یا نداشته باشد.

پنج مدل تشک رویا:

  1. بونل 5 رویا
  2. بونل 4 رویا
  3. بونل 3 رویا
  4. بونل 2 رویا
  5. بونل 1 رویا

Bedsale.ir

بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس

0910-201-4753

021-2842-3448

خرید اینترنتی تشک

خرید بدون دیدن محصول و لمس آن یک پدیده جدید است به خصوص محصولی مثل تشک که لااقل میزان سفتی و نرمی آن را باید حس کرد و بعد خرید!

اما چرا خرید اینترنتی تشک انجام میشود؟ چرا بقیه به صورت غیر حضوری و بدون دیدن میتوانند تشک مناسب خود را بخرند؟ اصلا چطور این محصول در اینترنت فروش می رود؟ کدام عاقلی تشک را بدون دیدن میخرد؟

اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید این مطلب را دنبال کنید. همه این سوالات شما رو در این مطلب پاسخ خواهیم داد.

چرا باید تشک را به صورت اینترنتی یا غیر حضوری بخریم؟

  • قابلیت مشاهده و مقایسه محصولات و برندهای مختلف در یک جا
  • استفاده از نظرات کاربران دیگر
  • رقابت قیمتی و خرید با بهترین قیمت
  • استفاده از مشاوره های تلفنی و تخصصی
  • صرف زمان کمتر
  • خدمات ارسال و حمل طبقات

خب همه اینها درست اما:

چرا بقیه به صورت غیر حضوری و بدون دیدن میتوانند تشک مناسب خود را بخرند؟

خب به دلیل اینکه اطلاعاتی که مغازه دار به شما میدهد چیزی بیشتر از آن که در اینترنت آن را پیدا کنید نیست! شما معیارهای لازم برای تصمیم گیری را در خانه خود هم دارید. نیازی به دیدن نیست. همیشه بهترین تجربه های دیگران پر فایده تر هستند. در واقع با نقیض این سوال جواب شما را میدهیم

چرا از حراج تشک خرید کنیم؟

ما در حراج تشک بیشتر از هر چیزی به نیاز مخاطب توجه خود می‌کنیم. عرضه و پیشنهاد کالاهایی با اصالت، شناخته شده و با بالاترین ارزش خرید (قیمت به کیفیت) تلاش پیوسته ماست. هیچگاه بر اساس منافع محصولی را به شما توصیه نمی‌کنیم. محصولاتی که فقط نام خارجی را یدک می‌کشند یا محصولات بی نام و نشان یا محصولاتی که کیفیت مناسبی ندارند.