تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

قیمت و مشخصات تشک‌ نوزاد کودک نوجوان سال 1400 بهترین برندها

راهنمای خرید تشک کودک نوجوان

برای سرویس خواب نوزادی کودک با ابعاد 70*130 و 70*135 سانتیمتر و برای سرویس خواب نوجوان با ابعاد 80*180 سانتیمتر تشک تولید می کند. برای سرویس های نوزاد نوجوان از تشک های زیر 20 سانتیمتر باید استفاده کرد تا در زیر باکس قرار بگیرند. به همین دلیل برای تشک کودک نوجوان یا نوزاد نوجوان باید از مدل رویا بونل 5 نوجوان یا کامفورت خوشخواب یا ویستا ویستر استفاده کرد و انتخاب ها به همین ها محدود هستند. همچنین یک سایز جدید تشک نوجوان به بازار عرضه شده که 160*70 سانتیمتر است که به صورت سفارشی تولید می شود و ما همیشه برای تحویل فوری موجود داریم.

 

تشک کودک
تشک کودک


Bedsale.ir

بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس

0910-201-4753

0912-972-5343

021-2842-3448




تشک رویا کودک

تشک کودک رویا در سایزهای 70*130 و 70*135 سانتیمتر عرضه می گردند. نوع تشک هایی برای کودکان ارائه می‌شود فنری است و 2 سال ضمانت دارد. تشک های کودک به دلیل وزن پایین کودکان باید درجه سفتی پایینی داشته باشد و تشک کودک رویا نیز نرم طراحی شده است. تشک کودک رویا مثل اکثر شرکت ها یک مدل بیشتر ندارد.

تشک رویا نوجوان

شرکت رویا، تشک نوجوان را هم از سری تشک های فنر منفصل (از سری اولترا) تولید و عرضه شده و هم از سری تشک های فنر متصل (از سری بونل) تولید و عرضه شده است. تشک رویا اولترا ۴ تنها تشک فنر منفصل در سایز نوجوان در بین شرکت های تولید کننده تشک است. تشک رویا بونل 2 نوجوان هم از سری تشک های فنر متصل رویا است که با فنر تقویت شده طراحی و تولید میشود این تشک با ارتفاع 24 سانتیمتر در دسته با کیفیت ترین ها قرار دارد اما از هیچکدام از دو مدل بونل 2 و اولترا 4 در تشک های نوزاد نوجوان نمی توان استفاده کرد. تشک رویا بونل 5 که با ارتفاع 19 سانتیمتر مناسب برای تخت های نوزاد نوجوان است. همینطور با قیمت مناسب میتوان تا سنین نوجوانی از این تشک بهره گرفت.

تشک کودک و نوجوان رویا مدل بونل 2 و بونل 5 بر خلاف تشک رویا اولترا 4 نوجوان در بسته بندی خود محافظ تشک ندارند و در صورت نیاز باید به صورت جدا سفارش داده شود.

محافظ تشک برای تخت نوزاد یا نوجوان به دلیل ضد آب بودن توصیه می شود.

 

لوگو برند تشک رویا

تشک رویا | کودک و نوجوان

بنر لوگو حراج تشک

لوگو تشک خوشخواب

تشک خوشخواب | کودک و نوجوان

بنر محصولات حراج تشک

لوگو تشک ویستر

تشک ویستر | کودک و نوجوان



مشاوره رایگان تلفنی

مشاوره تخصصی بر اساس سال ها تجربه فروش به مشتریان براساس نیاز آنها و بهترین قیمت


حمل اکسپرس رایگان

بدون هیچ هزینه جانبی یا اضافی خرید کنید و در همان روز تحویل بگیرید
(تهران، کرج و قم)


پرداخت در محل

زمان تحویل پرداخت کنید
(تهران، کرج، قم)


تحویل در زمان دلخواه شما

نگران زمان نباشید. هر زمان که بخواهید در یک بازه 3 ساعته محصول را تحویل شما می دهیم. پیوسته با شما در ارتباط هستیم تا بدون دغدغه تحویل بگیرید.




 مشخصات تشک رویا کودک یا نوزادی

نوع سازه: فنری متصل

جنس پارچه : پارچه گردبافت سه لایه نقش دوزی شده

الیاف: ضد حساسیت با خاصیت ارتجاعی

اسفنج: چند لابه

محافظ اسکلت: موکت ترمو فلت

ارتفاع: 18 سانتیمتر (1 ± 18سانتیمتر)

تضمین کیفیت: 2 سال