تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

قیمت حوله سفید هتلی

خب میدونیم که حوله سفید هتلی براساس وزن، جنس نخ، سایز و همینطور شرکت تولیدکننده دارای قیمت های مختلفی است. ما میتوانیم انواع حوله هتلی را از بهترین تولیدکنندگانحوله در ایران با بهترین قیمت برای شما تامین نماییم کافیست با ما تماس بگیرید تا بهترین حوله هتلی را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم.

کالای خواب هتلی تخصص ماست

منسوجات هتلی پارس

0912-253-1384

حوله بسیار ارزان هتلی!

ممکن است جایی حوله‌ای بسیار ارزان غیر متعارف ببینید، زود قضاوت نکنید!!! حوله های پلی استری هم در بازار موجود هستند که ظاهری خوب دارند اما اگر تست جذب آب انجام دهید متوجه داستان می‌شوید! حوله پلی استری واقعا برای هتل‌ها گزینه مناسبی نیستند اما اگر برای یک اقامتگاه واقعا قیمت تنها گزینه است، می‌توانید به سراغ حوله‌های پلی استری بروید.

عکس حوله هتلی


ابعاد و وزن حوله

حوله ها در واحد هایی اندازه گیری می شوند که معرف چگالی پارچه حوله است یعنی وزن در واحد متر مربع. حوله هایی که دارای وزن پایین تری هستند (در یک واحد مشخص)، سبک تر، نازک تر و البته ارزان تر هستند. این حوله ها برای استفاده های ورزشی و یا سفر مناسب هستند. حوله هایی با کیفیت بالاتر آنهایی هستند که در هتل ها پیدا می کنید. این حوله ها بسیار گرانتر هستند، اما اغلب ارزش این قیمت بیشتر را دارند، زیرا دوام بیشتری دارند. به خاطر داشته باشید که کیفیت حوله های هتل شما مهم است زیرا این بخشی از مهمترین خدمات شما به مهمانان شماست و هر روز با حوله ها سرو کار دارید. به همین دلیل یک حوله با کیفیت خوب باید انتخاب کنید چرا که حمام شما را رضایت بخش تر می کند.

 


حوله‌های هتلی در 3 حوزه استفاده می‌شوند:
  • دست و صورت
  • حمام
  • استخر
  • زیر پایی

برای هر کدام از این حوله ها سایزهای متفاوتی عرضه میشوند:

  1. حوله دست و صورت اغلب در سایز 80*40 سانتیمتری به بازار عرضه می‌شود. البته سایز 50*90 نیز وجود دارد که آن را باید سفارشی بخرید.
  2. حوله های حمامی که به نیم حمامی هم معروف هستند در سایز 70*130 و 80*140 (ممکن است 5 سانتیمتر بزرگتر یا کوچکتر باشند)
  3. حوله استخری یا حمامی نیز در ابعاد 90*150 یا 100*150 عرضه می‌شود.
  4. حوله زیر پایی نیز در سایز 45*90 تولید و عرضه می‌شود.

قدرت جذب آب

میزان جذب آب حوله از مهمترین عوامل در انتخاب یک حوله مناسب برای یک هتل است. یک حوله حمامی خوب است که بسیار ضخیم، نرم و جذب کننده آب و رطوبت باشد. حوله ای که بعد از یک دوش آب گرم شما را کاملا خشک کند.

خرید حوله هتلی مناسب

نرمی حوله

نرمی حوله بستگی به جنس پنبه ای دارد که نخ حوله از آن تولید می شود. مثلا پنبه پرو (Pima) در امتداد ساحل پرو، که در آن خاک غنی کاملا مرطوب، نرم و صاف است، رشد می کند. عمده پنبه آن بسیار طولانی است، بنابراین کمتر احتمال دارد پرز دهد. این یک انتخاب عالی برای افرادی است که دارای پوست حساس هستند. یک حوله پنیر پرو تنها به این دلایل یک حوله با کارآیی خوب را ایجاد می کند.

از اینکه این نوشته را خواندید سپاسگزاریم. خوشحال می شویم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و از تجربیات خودتان ما و خوانندگان این مطلب را بهرمند کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.