تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

همه چیز درباره تشک سوپراستار خوشخواب

درباره تشک سوپراستار خوشخواب بیشتر بدانید!!

  • اسکلت فنر منفصل
  • لایه فنر میکرو در سطح روی تشک
  • تشک دوطرفه (نا همگون)
  • 30 سانتیمتر ارتفاع
  • 88 ماه گارانتی
  • پارچه گردبافت 100% نخ


Bedsale.ir

بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس

0910-201-4753

021-2842-3448


در بین این فنر ریز (که با نام فنر میکرو از آن یاد کردیم) و اسفنج فشرده، یک اسکلت فنری منفصل قرار دارد که ارگونومی بدن را بهتر حفظ می کند، هر فنر نسبت به میزان فشار وارده عمل می‌کند که موجب کاهش تنش در سطح تشک می شود که در تشک‌های دو نفره از لرزش و تکان های بر اثر نشستن و غلتیدن جلوگیری می کند. این سه لایه در نهایت ارتفاع تشک سوپر استار 30 سانتیمتر را می سازند. این میزان ارتفاع نسبت به تشک های قدیمی کمی بلند تر است که در حد مطلوبی است که باعث می شود تا لبه های تشک زیاد از تخت بالا نرود اما حتما قبل از خرید تشک به تشک متناسب با سرویس خواب خود توجه کنید و یا اگر در حین خرید سرویس خواب هم هستید حتما به فروشنده ارتفاع تشک مورد نظر خود را جهت تنظیم کفی تخت اطلاع دهید. روی سازه تشک سوپر استار را پارچه گرد بافت 100% نخ نقش دوزی شده پوشانده است که درجه کیفیت و لطافت بسیار بالایی دارد. این تشک به دلیل تنوع درجه سفتی پشت و رو، طراحی سازه عالی و استفاده از بالاترین مواد اولیه یک انتخاب خوب است حتی برای کسانی که بیش از 100 کیلوگرم وزن دارند. اما نسبت به تشک های میان رده در بازار کمی گرانتر به نظر می‌رسد اما مطمئنا نسبت به کیفیتی که دریافت می کنید ارزش بالایی دارد.

بنر محصولات حراج تشک
بنر لوگو حراج تشک
تشک سوپراستار یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات تشک خوشخواب است که در طراحی آن 2 سازه فنری وجود دارد که اسکلت اصلی آن فنر منفصل ( Pocket Spring ) بوده و یک لایه فنر میکرو در سمت رویی آن بکار رفته است. سوپر استار تشکی با دو طرف متفاوت است که 30 سانتیمتر ارتفاع و 88 ماه گارانتی شرکت خوشخواب را دارد. بررسی فنی را در ادامه می‌بینید که خواندن آن را به شما توصیه می‌کنم.
تشک سوپر استار یک تشک دو طرفه است که سمت رویی به دلیل وجود لایه فنر میکرو نسبت به سطح زیرین آن که یک لایه اسفنج فشرده است، کمی نرمتر است.

لیست قیمت تشک سوپراستار