تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

تشک آنلاین

فروش تشک آنلاین

بهترین تخت باکس و تشک هتلی برای هتل 5 ستاره

هتل های 5 ستاره از تخت باکس استفاده می کنند؟

به طور قطع هتل‌های 5 ستاره هم از تخت باکس هتلی استفاده می‌کنند. تخت باکس یک نوع تخت است با اسکلت فلزی و چوب به همراه رویه پارچه که تشک روی آن قرار میگیرد. این نوع تخت به دلایل مهمی در اقامتگاه ها استفاده می شود که شامل راحتی حمل و جابه جایی، امکان تعویض راحت ملحفه، راحتی در نظافت و مهمتر از همه ظاهر زیبا، راحتی بیشتر و استفاده از فضای زیر تخت برای ذخیره‌سازی بیشتر مورد ترجیح قرار می‌گیرد. همچنین، تخت باکس به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی هتل‌های لوکس و پنج ستاره شناخته می‌شود. البته، هر هتل ممکن است نوع و طراحی خاص خود را برای تخت باکس انتخاب کند، اما استفاده از تخت باکس برای ایجاد راحتی و استاندارد بالا در هتل‌های 5 ستاره رایج است.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تشک و تخت باکس هتلی 5 ستاره با ما در ارتباط باشید.



تشک هتلی


تشک هتلی یا تشک خوشخواب هتلی که بروی سرویس خواب یا تخت باکس هتلی انداخته می شود. تشک‌هایی که در هتل استفاده می‌شود باید به دقت انتخاب شود زیراکه درگیر با سلایق زیاد مهمانان متنوع خود است. همینطور یک هتلدار همیشه توقع دارد که یک محصول به نسبت گران مثل تشک برایش دوام بیاورد (البته این دیدگاه در هتل های مدرن لوکس منسوخ شده است). بعلاوه قیمت نیز عامل مهمی برای تصمیم گیری برای یک خرید است و خیلی طبیعی است که برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه تشک فعالیت می‌کنند اما همه آنها فقط تشک تولید میکنند و ایده ای نسبت به هتل و آنچه نیاز واقعی یک هتل است ندارند. پس وظیفه مسئول خرید است که دنبال محصولی با معیارهای مورد نیاز هتل خودش باشد بگردد. مهمترین سرویسی که یک هتل به مهمانش میدهد

hoteltextile.ir

منسوجات هتلی تخصص ماست

منسوجات هتلی پارس

جهت مشاوره خرید با ما تماس بگیرید

0912-253-1384


یک استراحت آرام و طولانی عمیق بعد از یک طی یک مسیر طولانی است. کیفیت خواب و حس راحتی آن بیشترین اهمیت را رضایت مهمان به همراه دارد. بعد از خواب یک حمام عالی، یک غذای خوب، یک فضای گرم باعث اوج رضایت مهمان خواهد شد. تصور کنید به یک هتل رفته اید و با لبخند به تخت آن نگاه میکنید و از خستگی روی تخت پرت میشوید و ناگهان! فرو رفتن فنر! یا یک بالش نامناسب که سر شما روی آن آرام نمیگیرد. یا در گرمای تابستان یک لحاف سنگین. خودتان را جای مهمان عزیزمان بگذارید. چه حسی به شما دست میدهد؟ فاکتورهای مهم در انتخاب تشک هتلی عبارتند از:

  1. کیفیت و دوام تشک: هتل‌های یکی از پر رفت و آمدترین مکان‌ها هستند و افراد مختلف از اقشار مختلف در آن اقامت می‌کنند. استفاده ی زیاد از یک تشک و خوابیدن افراد مختلف با وزن های متفاوت روی آن باعث از بین رفتن تشک می‌شود. برای اینکه تشک هتلی‌ای داشته باشید که بعد از سال‌ها استفاده همچنان مثل روزهای اول کارایی داشته باشد باید دوام تشک را در اولویت قرار دهید.بنابراین باید از تشکی با کیفیت استفاده کنید زیرا تشک‌های باکیفیت سبب صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.
  2. میزان نرمی یا سفتی تشک: از میان انواع تشک‌ها،تشکی برای هتل مناسب است که موردپسند اکثر مهمانان باشد. سفتی زیاد تشک ممکن است برای برخی افراد آزاردهنده باشد، از این رو نرمی بیش ازحد تشک برای هتل مناسب نمی‌باشد. بنابراین تشک هتلی نباید خیلی نرم یا خیلی سفت باشد. از تشک‌های طبی فنری در هتل ها معمولا استفاده می‌شود. میزان نرمی و سفتی در این تشک‌ها استاندارد است .
  3. قیمت تشک: خریداران تشک هتلی به دنبال خرید تشکی می‌باشند که در عین داشتن کیفیتی مطلوب، قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد.
  4. جنس رویه ی تشک: در هتل‌ها نظافت و تمیزی تشک عامل بسیار پراهمیتی می‌باشد. بنابراین باید تشکی انتخاب کنید که رویه ی ضدآب و مرغوبی داشته باشند. ضدآب بودن رویه باعث می‌شود که رویه از انواع آلودگی ها در امان باشد، همچنین اگر جنس رویه مرغوب نباشد، ممکن است به دلیل عرق کردن افراد بوی نامطلوبی بگیرد و برای مسافران آزاردهنده باشد.